:::Jom KLik Banyak2:::

Tuesday, June 29, 2010

Affique nak masuk 8bulan

Lagi beberapa hari je lagi Anak bujangku, Muhammad Affique Rizqi dah nak masuk 8bulan. Dalam 1/2hari je lagi. Sungguh cepat masa berlalu, anak bujangku kini makin membesar. Alhamdulillah..:)
2-3hari ini aku tengok gusi dia bengkak, 3tmpt bengkak, maybe 3batang gigi nak tumbuh. Air liur pun meleleh je. Semua benda pun dia nak gigit, sampai kan aku pun dia pandai nak gigit..hehe
Seronok tengok anak bujangku dah makin membesar. Macam-macam kerenah. Yela, dia dah nak masuk 8bulan. Sikap dan kerenah anak ini every time berubah-ubah.

Bila aku kira-kira, lagi 4bulan je anak bujang aku dh nak setahun plak. Wahh..sangat tak sabar. Tapi dalam pada tak sabar itu baru aku teringat masa Affique nak setahun itu, dia akan dapat adeq juga. Genap je dia setahun, terus dapat adeq. hehe
Tak apa, dia kan abang..so dia kena pandai berdikari dan jaga adeq. Nanti cepat la dia pandai berdikari. Apa-apa pun, Umii doakan Affique supaya jadi anak yang soleh, beriman dan bertaqwa. Amin.

No comments: