:::Jom KLik Banyak2:::

Monday, June 3, 2013

6 Kesan Utama Artercardy Essence




6 Kesan Utama Artercardy Essence

Menguraikan molekul-molekul lemak, memecahkan trombus dalam salur darah dengan pantas. Artercardy Essence mengandungi faktor-faktor trombolitik khas RTS, yang penting untuk melancarkan peredaran darah, menyingkirkan stasis dan mengurangkan trombus. la merangsang penguraian lemak, melancarkan pengangkutan kolesterol, melarutkan plak dan mengurangkon pemendapan lemak dengan pantas untuk mempercepatkan penguraian trombus, memastikan keutuhan salur darah dan mengawal atur peredaran darah dengan baik.


Merangsang sel-sel otak, memulihkan semula sistem transmisi saraf.Artercardy Essence boleh digunakan untuk memulihkan semula salur darah otak yang tersumbat. ‘Peptida bioaktif’ Artercardy Essence yang eksklusif bertindak dengan amat berkesan untuk memulihkan sel-sel otak yang rosak dan mengurangkan luas permukaan bahagian yang mengalami penginfarkan bagi mengawal atur fungsi-fungsi otak dengan lebih baik.

Memulihkan fungsi-fungsi tubuh dan pertuturan serta menguatkan daya ingatan. Setelah pelbagai ujian klinikal jangka panjang dan imbasan otak dijalankan, Artercardy Essence didapati mampu memulihkan sel-sel otak yang mengalami separa nekrosis, serta memperbaiki dan merangsang pembentukan semula sinaps antara sel-sel otak. Bagi pesakit-pesakit yang telah lama mengalami masalah ini, Artercardy Essence berjaya merangsang sel-sel otak yang berada dalam keadaan dorman untuk mengambil alih fungsi sel-sel nekrotik bagi mengembalikan semula fungsi-fungsi neurologi. Apabila fungsi-fungsi neurologi ini telah pulih, masalah kelumpuhan, kebolehan bertutur dan daya ingatan yang terjejas pasti akan kembali normal. Imbasan CT yang dijalankan ke atas sesetengah pesakit mengesahkan bahawa simptom-simptom klinikal penyakit ini telah hilang sama sekali dan tisu-tisu otak yang dahulunya mengalami nekrosis kini telah digantikan oleh tisu-tisu otak yang sihat. Pergerakan anggota tubuh juga kembali lancar dan kebolehan bertutur serta daya ingatan pesakit semakin bertambah balk.

Memulihkan salur darah yang tersumbat, menghilangkan stasis darah dan mengurangkan kelikatan darah. Sebaik sahaja bahan-bahan aktif yang terkandung dalam Artercardy Essence diserap, ia akan bertindak dengan cepat untuk melancarkan peredaran darah dan menyingkirkan stasis. la juga memecahkan dan melarutkan trombus pada salur darah yang tersumbat untuk mengekalkan keanjalan salur darah, mengurangkan kelikatan darah dan menyelaraskan semula tahap lipid plasma.

Esen tumbuhan pekat yang diserap den gan cepat dapat memberikan kesan yang mengagumkan. Bahan-bahan aktif yang terkandung dalam Artercardy Essence adalah 36 kali lebih pekat berbanding pati tumbuhan biasa. Oleh kerana penyakit serebrovaskular berbeza daripada penyakit biasa dan lazimnya menyerang dengan teruk secara tiba-tiba, rawatan yang diberikan harus mempunyai potensi yang kuat dan memberikan kesan kelegaan yang pantas. Artercardy Essence terbukti secara klinikal mampu memulihkan semula mobiliti pesakit dengan pantas.

Pengambilan kerap memastikan penyembuhan yang baik tanpa perulangan semula. Artercardy Essence dihasilkan menggunakan teknologi unik yang memastikan bahawa setiap bahan mentah diekstrak satu kali sahaja. la mampu melegakan simptom dan menghapuskan punca sebenar penyakit bagi mengelakkan serangan berulang kali. Selain itu, ia menguatkan ketahanan badan terhadap penyakit, melancarkan fungsi-fungsi metabolik, mengawal atur dan menyelaraskan fungsi jantung, otak dan buah pinggang bagi memastikan penyakit inl tidak akan berulang lagi.

No comments: