:::Jom KLik Banyak2:::

Monday, June 14, 2010

Full Time to Part Time

Hr nie aku tetiba decided nk benti keja..dh mula rasa penat..
keje kat office nie melambak, byk sgt transactions nk kena buat..
seriously mmg dh xlarat..
Pg td jmpa boss, n inform kat dia..but dia kata dia xmo cari replacement utk job aku..
dia susah nk trust org especially bab2 duit nie..
So, dia kata dia nk aku stay keje dgn dia..klu xblh FULL TIME, dia kata PART TIME pun ok..
Janji aku keje.. So mlm nie nk bincang dgn Wan, nk minta pendapat dia..
klu ikut wan, aku xkeje pun xp..dia fhm aku penat..perut plak dh makin mmbesar..Affique pun dh makin mmbesar..nk dukung mmg xlarat dh..
Nasib baik Wan sgt memahami keadaan aku nie..byk yg dia tlg aku, jg ank n kemas umah..
Alhamdulillah..:)

Aku rasa Part Time nie ok kot..ada masa utk ank, hubby & family..
So happy..:D

3 comments:

susudalambotol said...

kerja part time pun ok u. at least ada duit u sendiri. tp kalau masih penat, u berhenti jelah kan. jaga anak sendiri kan lebih seronok :)

bubble said...

i rase better u part time...ssh taw nk dpt bos camtue..@least u keje gak babe..tmbh2 skit duit..
=D

OneDyla said...

ya la..im still thinking..not sure yet..